lørdag den 3. januar 2015

Udfordringsopgaven

I forrige indlæg...
Praksisfortælling

I dette indlæg...
Analyse og konklusion

Analyse - kort

Jeg fandt en opskrift, som jeg forsøgte at følge, men de første spæde forsøg blev alle fejlslagne. Dette er på grund af, at jeg ikke har været opmærksom på selve teknikken omkring overgangen til nye omgange. Igennem opskriften og diverse videoer, har jeg haft rig mulighed for at blive opmærksom på, hvordan man udfører projektet.

Når dette ikke er sket 100% kan det dels være fordi jeg har svært ved at forstå tekster med mange tal og forkortelser, samt at jeg muligvis ikke har været helt koncentreret omkring projektet til at kunne få det meste ud af videoerne. Derved har jeg endnu mere udført projektet gennem praksiserfaring. Ikke i et socialt netværk, men ved at få en forforståelse for teknikken, jeg skulle bruge, samt derefter forsøge mig frem. 

Gennem mine resultater fra projektstart til nu kan man se en udvikling. En udvikling, som er sket ved at tilpasse mig mine egne behov i forhold til koncentration, forståelse og forforståelse. 

Konklusion - kort

Det giver sig selv, at man hækler et babytæppe ved at lære om teknikkerne, have tålmodighed og prøve sig frem. Det er også sket her. Målet er ikke nået endnu størrelsesmæssigt, men jeg er godt på vej. Et babytæppe tager tid, tålmodighed og teknikforståelse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar