tirsdag den 5. februar 2013

Billeder fra min første biotop-gåtur ved Trillen

Kort over området - Trillen har jeg ringet ind. Jeg bor selv i Sønderborg City
Fin lille intro til området.

Et fint hjerte på stranden


Stranden set indover Trillen

Flot struktur i barken på et af de gamle træer

Efter en meget fugtig tid rent vejrmæssigt, var det nærmest umuligt at komme frem. Dette er stien - jeg fortsatte dog.

Har nok brug for støvler.

Det, jeg mener, hedder et tagrør (phragmites australis).

De 7 søstre (nu kun de 6) ses i baggrunden ved siden af skoven v. Store Trille.

Har fundet stien igen efter at have været nødsaget til at gå på stranden pga stien var under vand.

Dette var en måge, der fløj rundt ude over vandet ved Høruphav.

Mini-Foo var med på tur. Vi diskuterede, om jeg skulle skrive om Mini-Foos tur ud til De 7 Søstre. Men Mini-Foo frøs og var våd, så jeg besluttede mig for, at finde en anden setting for billedfortællingen.

En bette musvåge, der fløj indover Trillen.

Stien, som stod under vand - af samme grund, kom jeg ikke hele vejen rundt om Trillen!

Flotte farver på væltede stubbe.

Et vue op i kronerne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar