søndag den 10. februar 2013

Linoleum tager form

Idag har jeg tegnet videre på linoleum'et, og er begyndt også at skære. Min søde mand ville gerne prøve også - det har de åbenbart ikke lavet i folkeskolen, som jeg i hvert fald har gjort. Så han fik en firkant at lege med, og det skal I da også ha billeder af.

Min tegning, som skal ende i mit store linoleumstryk

Min mand, Niels, fik også lov til at lege med.

Han havde tegnet en firkløver, for good luck til min uddannelse.

Her har jeg skåret tæt ved firkløveren for Niels, og lavet et tryk i min scrapbog med akrylmaling.

2 kommentarer:

  1. flot - det minder meget om det træ som jeg også har valgt at lave på lenoleum.
    Det bliver spændende at få det trykt.
    - Trine

    SvarSlet
  2. Ja jeg så også lige dit træ sidste dag. :-) Jeg anede ikke, hvad jeg ville lave, men endte i en fortolkning af det, jeg ser som værende Livets Træ. :-) Glæder mig til at se det på tryk! Og bliver spændende at se de andres tryk også. :-D

    SvarSlet