søndag den 10. februar 2013

Dagens gåtur i biotopen

Svaner
Stien rundt om Trillen

"De 7 Søstre" - nu er der kun 6 tilbage.
Bredbladet Dunhammer (?) ved Vælddam


Vælddam og Lille Trille - udsigt fra fugletårnet ved Store Trille


Skoven ved Store Trille
Udsigt over Vælddam og Lambjerg Indtægt (skoven i baggrunden) fra fugletårnet i skoven ved Store Trille




Spor efter en hund i skoven ved Store Trille.

"De 7 Søstre" på Lille Trille før Slusen.
Indgangen til skoven ved Store Trille - min mand, Niels, gør lige entré på bloggen - han flyttede sig ikke. :-p


"De 7 Søstre" på Lille Trille før Slusen

Måge ved Thulles Hjørne på Trillen.

Jeg står på en lille bro ved Thulles Hjørne på Trillen - vandet under kommer fra Vælddam og flyder ud i havet.

Venstre side af stien er ikke i min biotop - men der er fyrretræer. Højre side af stien er en del af min biotop. Er i tvivl om træsorten, men det vil jeg finde ud af, når det bliver forår!

En flot omgang mos i Lambjerg Indtægt - den yderste del af min biotop.

Synes det ser pudsigt ud med det grønne på træet på den måde. Gad vide, hvad det er?

1 kommentar: