søndag den 7. april 2013

1. halvdel af fedtkridt-opgaven overstået

Så er fedtkridtsopgaven halvt færdig. Synes indtil videre den er fantastisk! Er rigtig stolt, og jeg kan godt se et formål i at lave sådan en type opgave - det kildrer i kreativiteten, når man sidder og ikke rigtig kan følge med i, hvad den anden laver på sin del af tegningen. FED opgave!

Der tegnes videre i aften, og så får I det endelige resultat. Vi bruger dog ikke farvekridt, da jeg ikke har det.

Modellen, der arbejdes efter!

Min mand er i fuld gang med sit hjørne, som farvelægges med farveblyanter.

Jeg er igang med at tegne omridset, inden jeg skal farvelægge mit med oliekridt.

Min mand er igang med at farvelægge.

Jeg har givet den masser af farve! Er ret stolt af resultatet. Gad vide, om de to dele passer sammen??

Sørme så! Det er sgu flot!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar