søndag den 7. april 2013

Resultatet af "fedtkridts"opgaven.

Det blev sgu meget godt! Han ser lidt klatøjet ud i den ene side, men den er da sød!

Arbejdsprocessen med tegningen har været meget sjovt, og det var dejligt, at det kunne deles op i flere etaper, så det ikke nåede at blive "kedeligt" (jeg har til tider meget dårlig koncentration).

Jeg kan godt se, man også kunne gøre dette med en lille gruppe børn - eller endda borgere, for at lege igennem motoriske øvelser. En god øvelse for adhd-børn, som kan få en sådan opgave og få lov at fordybe sig i den. Jeg ser mange muligheder. Og jeg tror, jeg vil bringe den med ud i den SFO, jeg er vikar i.

Jeg vil klæbe stykkerne op på en a3 karton sammen med originalbilledet, så man kan ane processen. 

Anders And - nu med tusch, 2xOliekridt og farvekridt - desværre ikke fedtkridt i denne omgang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar