torsdag den 11. april 2013

Tegneopgave - Blyant

Så fik jeg også færdiggjort min tegneopgave med hård og blød blyant.

Jeg valgte en detalje i en gammel pibe, som er gået i arv, da min far døde i 2010 - det er så vidt vides en pibe som en af mine forfædre har røget for mange mange år siden. Jeg synes, den er så smuk. Og derfor hænger den også herhjemme i stuen og pynter.

Min oplevelse med opgaven ganske kort har været, at det har været en dejlig afslappende måde at koble af på. Jeg tegner meget; specielt når jeg har stressede perioder. Så denne opgave var velkommen! Jeg vil naturligvis skrive yderligere om dette samt besvare spørgsmålene til opgaven i mit studiedokument.




Den flotte pibe! Kan snildt se en af mine forfædre sidde og babbe på denne!

Den del af piben, jeg har valgt at fokusere på. Dette er med meget stor sandsynlighed håndlavet i sin tid.






Og så igang! Jeg havde noget tykt tegnepapir og mine fantastiske tegneblyanter, som jeg ofte bruger!


Mit færdige resultat. Synes det er lidt svært at se skyggelægningen, men synes selv, det er blevet ret fint.


1 kommentar:

  1. Hej Chris :)
    Det ser rigtig godt ud :) Glæder mig til at se det i "virkeligheden", og rigtig flot med skyggerne på :)

    SvarSlet