mandag den 1. april 2013

Biotopbesøg

Her har et insekt spist. Jeg har ledt og ledt, og vil fortsætte med at lede for at finde ud af, om der kan være et bestemt insekt, der har ædt af bladet.

Ja ja, jeg har da fundet mit første "smådyr" i opgaven (vil lave en opsamling senest torsdag d. 4. april) - her har vi i midten af billedet en edderkop - jeg har kigget på billeder af danske edderkopper, og synes billedet er for utydeligt til at konklusion.

He sees your when your sleeping...! Utrolig smuk formation på et af træerne i skoven Lambjerg Indtægt ved Trillen.

Stemningsbillede op gennem trægrenene.

2 kommentarer:

  1. Fine billeder!
    Er det makroindstillningen??

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha. :-) Nej, det er min mands mobiletelefon - og så er jeg bare gået rigtig tæt på. Det er et super kamera i den telefon. :-) Samsung Galaxy SIII. Men er lige pt igang med at spare op til en af de helt store drømme, jeg har haft siden jeg var omkring 15: et spejlrefleks-kamera. Så kan det være, jeg køber et rigtig makro-objektiv, så jeg kan komme HELT tæt på. :-)

    SvarSlet